nej jag har ingenting att göra

13 HAR DU:
Ett förhållande: naj
En bästa vän: världens bästa!
Haft ett seriöst förhållande:
Dejtat en av dina bästa kompisar: typ nej
Blivit kär vid första ögonkastet: njae...
Fått ditt hjärta krossat: okej vi behöver ju inte överdriva
Haft ett one night stand: nej
Skrikit åt en lärare: har jag säkert
Kysst någon och sedan ångrat dig: jao
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ohja
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej
Några husdjur: nej
Hamnat på polisstation: nej ;d

12 DAGENS:
Klädsel: jag är sjuuuuk idag, alltså mysbyxor&tjocktröja
hår: jadu.. lockigt o ofixat ;p
Låt: leona lewis - happy
Vill ha: pengar
Sjuka: ont i halsen&förkyld
Drog: min säng
Saknad: personer!
Köp: inget
Attityd: jag är seg, jao!
såg dig själv i spegeln första gången i morse och tänkte: ska nog hålla mig borta från spegeln idag

11 FÖRSTA:
Bästa kompis: sarah
Kärlek:
husdjur: kanin haha
Semester: sälen eller italien
Köpta skiva: inte en aning vaaa
Riktiga kärlek:
Piercing: ingen
Konsert: kommer inte ihåg, kommer bara ihåg alla emd konserter (a) haha

10 SISTA:

Personen som sms:ade dig: ida simonsson
Personen som du kramade: mami
Peronen som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: ida tror ja!;d
Alkoholdrycken: cider
Bilfärd: mamma tror ja
Filmen du såg: another cinderella story
Gången du grät: inte så längesen
Måltiden: yoggi

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: kanske :D
Våga hoppa bungyjump: kanske de
Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: nope
Kalla dig själv lycklig: ja!!
Hellre ta bilden än vara med på den: haha de beror på ;)
Kunna gråta över en kille: jao
Kunna gråta över en tjej: ja de beror ju på vad som hänt
Ljuga för någon: om ja måste
Kunna springa 50mil: rip

8 VAD:

Gör du just nu: detta
Ska du göra imorgon: antagligen ligga hemma
Säger du till dig själv när allt känns svårt: eh, jadu..
Har du med dig in på bion: jag ser typ aldrig på bio
Är det för färg på dina byxor: svart
Är det för väder hos dig just nu: regn&blåser som fan
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: måste nog vara håret..(;
Skulle du göra om du vann på lotto: jag skulle bli vääääldigt glad!


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: jag är alltid blyg ibörjan
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Har någon bertättat en hemlighet för dig den här veckan: kanske de ja
Använder du huvtröjor: ja
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ja, i naveln!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: både och

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 14-15
Sova på sida, mage eller rygg: sida
Kramar eller kyssar: båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0